ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

rush

Atkal jau esmu noslinkojusi un ilgu laiku neesmu te neko ierakstījusi, bet laikam ir lieki teikt, ka labošos, jo zinu, ka tā vai tā te ierakstīt sanāks reti. Viss notiek vienā lielā, lielā steigā. Paskat, ir jau 7. aprīlis, kaut gan liekas, ka tas tikai vakar sākās. Katra diena man ir saplānota pa plauktiņiem, bieži vien tas notiek dienas gaitā. Ja kādu dienu man gadās brīvs brītiņš (kā šis), kad varu neko nedarīt un būt mājās, es esmu neaprakstāmi laimīga. No vienas puses es te varētu sūkstīties par to, cik aizņemta un nogurusi esmu, bet no otras - tāpēc jau mēs dzīvojam, vai ne? Lai darītu un izbaudītu visu, ko vien varam. Kaut kur skriet, kaut ko darīt, kaut ko nokavēt, kaut kur ierasties laikā. Tāda jau ir tā jēga. Tā ir tā aizņemtība. Bet, manā gadījumā, patīkama aizņemtība. Man patīk.
Šodienas labais darbs ir tāds, ka, tā teikt, ņēmu grožus savās rokās, piezvanīju, nokārtoju un atviegloju visiem dzīvi sakarā ar rītdienu. Vajadzētu būt labam pasākumam.
Šo otrdien biju uz "Fusion". Ārprāts, KĀ MAN TUR PATIKA! Tāda atmosfēra, pozitīvisms staro no visām malām. Ahhh, uzkrāju spēkus visai nedēļai. Lieliska sajūta, tiešām.

Tas vairāk bija par manām ikdienas gaitām - steiga, steiga, steiga. Ja runājam par iekšējo pasaulīti, tad atkal varu teikt (jā, atkal), ka esmu augusi un ka mainos. Un man tā patīk tā sajūta, kad es pati jūtu, ka veidojos par labu cilvēku. Esmu labāk iepazinusi vairākus cilvēkus, man patīk, ka varu, piemēram, skolā pieiet pie kāda, apsveicināties un parunāties.
Un vispār, pēdējās nedēļas laikā es esmu dzirdējusi tik daudz labus vārdus par sevi. Tāds aaw, guys, you're amazing!
Visā visumā man iet labi. Esmu priecīga un izmantoju katru sniegto iespēju. Un katru rītu iesāku ar smaidu sev un domu - Šī būs laba diena!
Dariet arī jūs tā, un tiksimies kaut kad, cerams, tuvākajā laikā vēl kādā garlaicīgā ierakstā par mani. Jauku dienu visiem. :]]]

2 komentāri:

Laura teica...

Ko Tu te melo par kaut kādiem garlaicīgiem ierakstiem? ;oo
Šī ieraksta laikā non-stop smaidīju, tiik pozitīvi, tāpat kā Tu dzīvē tagad. Tiešām prieks skatīties uz tādiem cilvēkiem! :]]
Bučiņas ;*

Ieva teica...

wiiiii (sun)
buča tev arī, sirsniņ ;**