ceturtdiena, 2009. gada 26. novembris

jājājā


Sveikiņi visiem. Blakus sēž Dagnis ar Kārli un spēlē spēlītes. Jā, es esmu bibliotēkā. Zinu, ka mājās nevarēšu sēdēt pie PC, JO
1. Daudz jāmācās.
2. Daudz jāmācās.
3. Jāmācās bioloģija.
Jā, atkal viņi abi kko gudri muld. :D Par manu rakstīšanas stilu, ka es bez skatīšanās varu rakstīt. :D Viņi jau mani ir noveduši. :D:D
Tikko apskatīju Lauras L. blogu. B a i g i f o r š s (love) Laurāa - tu sūdzies par to, ka tev vidējā atzīme 8.54? vai 8.45 :D Neatceros. Man vsp, bija 8 pāri, tgd 7.80 :( Āa, zajabal ka tik sūdīgi mācos tgd. Bet ko var padarīt. :D:D
HAHĀA ANNA - KĀRLIM TIKKO PARĀDĪJU TAVU BLOGU, TGD VIŅŠ LASA UN RĒC :D piedod, sawl ;**
Labi, nebūšu ļauna, nerakstīšu daudz. :*
Attā', mīļie


P.S. JĀĀĀĀAA es tikko atradu iepriekšējo fontu, un tgd viss ir kā agrāk jūuu

2 komentāri:

Laura teica...

Nu jā, gadās! (giggle) jauks ierakstiņšš. mums uz rītdienu tikai bio un mājturībā paraudziņš, kurš ir tīrais nieks, he.

Ieva teica...

Jums jau vsp viss viegli, manliekas :D:D