piektdiena, 2010. gada 19. novembris

lalalalalalalaaa

nepārtraukti skan ŠĪ dziesma.
tātad, kā man iet?
man iet ūber labi. ka jau teicu - tik labi man nav gājis nekad. viss ir forši sakārtots, ar visiem ir labas attiecības, viss ir jauki, krāsaini, labi. kāaroč, man iet SUPERĪGI. ļoti labi. mhm.

šodien vai vakar, neatceros īsti, draugiem.lv Runā ieteicu šādu teikumu "Ja tev nav ienaidnieku, tev nav rakstura" (I guess so, bet nu uz to pusi bija). un tā aizdomājoties sapratu, ka man laikam ir diezgan labs raksturs, jo heiteru manā mazajā pasaulītē ir pietiekami. par to pārliecinājos arī vakardienas koncertā par godu Latvijas dzimšanas dienai.
jā, vakar bija mūsu mazās Latvijas 92 gadadiena, un es, pārsteidzošā kārtā, biju patriotiski noskaņota. visu dienu skanēja visas 90-o gadu dziesmas, Zodiaks utt., pat Eolika, hahha. :D un jā, sapratu, ka esmu nenormāli lepna par to, ka esmu latviete, ka piedzimu un augu Latvijā. par to, ka mums vispār IR tāda Latvija. tas vien jau ir tik sasodīti daudz. paldies visiem, kas cīnījās par Latviju. mēs visi veidojam valsts vēsturi, un man ļoti,ļoti,ļoti gribētos, lai mēs nenolaižam savu zemīti vēl zemāk, kā tā jau ir. :S


no viņa labās ziņas birst kā no Pārpilnības raga. turu visus īkšķus, lai viņam izdotos, viņš to ir pelnījis. jāaaa. hahahaa, tagad varēšu normāli pablatot, na :D


un jā, visu laiku liekas, ka ir kāda 6dien, 7diena, bet īstenībā ir tikai 5diena. to pierāda TV programma, kas sola daudz jaukas filmas šovakar + Simpsonus. :D ups, viņi jau laikam iet.


lai jums visiem jauks vakars, smaidiet, dzīve taču ir tik skaista.
mīlu tevi ļoti.

bučaaaass ;***

Nav komentāru: