pirmdiena, 2011. gada 31. janvāris

bored





Atkal pagājis kāds laiciņš kopš šeit esmu ierakstījusi, bet ar šo ierakstu centīšos atgūt iekavēto. Tātad, pa šo laiku ir notikušas daudzas interesantas lietas, bet tā, kura mani ietekmē visvairāk ir mana slimošana. Pagājušo nedēļu nokritu uz pāris dienām, un, sākot no 6dienas, slimoju atkal. Uz skolu neiešu VISU NEDĒĻU, and it's like WOW. + rīt ir publiskā runa, kurā es ļoti gribēju piedalīties, bet kurā es NEVARĒŠU piedalīties, diemžēl. |(
Kopumā ņemot dzīve atkal rādās rožainās krāsās. Viss mazpamazām nokārtojas. Uzzināju jaunumus par Runčuku, pamatīgi nošokēja, bet lai viņiem viss izdodas, kā teikt (giggle)
Tā kā šodien man vispār nav iedvesmas kaut ko rakstīt, bet lai nebūtu tā, ka pilnīgi nekādas ziņas no manis nav, es ievietošu šeit pāris bildes
un iešu pagulēt.



<---- tā mēs domājām lugu :D



















Nav komentāru: