pirmdiena, 2011. gada 22. augusts

more than ever


Sveiki, rausīši. Kā jums klājas? Ceru, ka visiem viss ir labi, jo beidzot man pašai tā ir. Ko lai saka - esmu tā pa īstam, tā patiesi laimīga. Nekad vēl nav bijis tā, kā ir tagad. Savai sirsniņai vienu dienu jautāju vai tad, kad biju ar kādu citu es arī biju tāda, kāda esmu tagad. Viņa atbildēja tā "Tu biji, bet ne tik, tik, tik ļoti laimīga kā tagad!" Vislielākais gandarījums man ir par to, ka es pierādīju visiem, ka neesmu muļķe, pierādīju, ka mana sirds nekad nemelo un pierādīju, ka esmu stiprāka kā jūs visi domājat. Mēs pierādījām, ka viss ir iespējams! Īstenībā, nezinu, ko lai citu raksta. Šobrīd esmu as happy as I've never been before.


Ak, jā. Skola ir pēc 9 dienām. Labs, ne? :D

bučas, mučas visiem
xx

2 komentāri:

Laura teica...

Uhh, prieks par Tevi!!
TURPINI TĀ. :*

Ieva teica...

vienmēr uz priekšu, jaāa :*