piektdiena, 2009. gada 21. augusts

8)

So - I'm back my darling. ;* ;D Kā jau teicu, te es atkal esmu. Jā tās nav vis pāris stundiņas, bet tomēr. :D Sēžu, rakstu un klausos savu iemīļoto dziesmu - Simple Plan - "Untitled". Āh, dievinu šo dziesmu, tiešām. (mm)
Tātad, guļu gultā, pēkšņi izdzirdu savu Sony Ericsson zvana signālu. Skatos - nepazīstams numurs, bet nu neko, pacēlu ar'. Izrādījās, ka tā bija Mirdziņa, bibliotekāre. Un ko man viņa pasaka?! "Sveika, mums ir "Krēslas" trešā daļa "Aptumsums". Brauksi pakaļ tagad vai kad?" Kā jau "Krēslas" fane, no sajūsmas vai gaisā lecu. Ieslēdzu datoru tikai, lai blogspotā kaut ko ierakstītu, jo turpmākās pāris dienas nebūšu lietojama. :D Nelikšos mierā līdz nebūšu pabeigusi.! (mm)
P.S. Mana dziesma arī beidzās, tāpēc uzliku to otro reizi. (: Un vispār, ja runājam par šo dziesmu, tad iesaku to visiem tiem, kas to vēl nav dzirdējuši noklausīties. :)
P.P.S.Un vispār, piemēram, tagad es rakstu ar baigi smukiem burtiem, bet tad kad nopublicēšu tie tādi vairs nebūs!! :( :D
P.P.P.S.Vispār nezinu vai kāds no jums šo te lasa, bet man prieks rakstīt. (:
P.P.P.P.S. Labi, mīlīši, došos lasīt "Aptumsumu". Bučas jums visiem, lai jums jauka diena.
x

2 komentāri:

lalaaa teica...

Mirdziņa ir normāla vecene ! ;DDD

Ieva teica...

Annā. :D Sasmējos, tiešām . :D