sestdiena, 2009. gada 22. augusts

propellers

Labrītiņ, mīlīši. (: Uhh, šodien piecēlos neierasti agri - precīzāk 6:38. Kāpēc? Tāpēc, ka mani uzmodināja tāds mazs kukainītis vārdā knausis vai ods. Sauciet kā labāk patīk. :) Tad nu šis ņēmās lidināties man ap galvu, un es vairs nevarēju aizmigt. Piecēlos, aizgāju uz tualeti, paņēmu "Aptumsumu", telefonu ar austiņām un ielīdu atpakaļ savā migā. Kāpēc austiņas? Pavisam vienkārši - tāpēc, lai nebūtu jāklausās oda dīkšanā. (: Runājot par "Aptumsumu" - es esmu izlasījusi jau 354 lappuses. Nevaru nolikt malā. Vakar aizgāju gulēt tikai tad, kad acis vairs nerādīja un vairs nevarēju salasīt. :D
Kas attiecas uz rītu - iegāju gulēt ap astoņiem piecpadsmit. Pēc tam, kad visus sev apkārt esošos knaušus biju noslaktējusi ar savām maigajām rociņām. ;DD Pamodos 10:02. Redziet, es diezgan labi atceros laikus. Tikai nedomājiet, ka es pierakstu laiku ikreiz, kad pamožos. Tā tas nebūt nav. :D
Runājot par manu pašreizējo noskaņojumu - tas ir pacilāts. 13:30 jāiet saukt brālis mājās, sataisīsimies, un visi brauksim pakaļ mammai un pēc tam uz Liepāju. Mazliet iepirkties.
Ak jā - TICIET VAI NETIECIET, BET ES IELIKU SLUDINĀJUMU, KA PĀRDODU SAVAS KLAVIERES!!! Tās nebūt nav beigas manai spēlētājas karjerai. Nēe. Tā kā mūsu pašreizējā dzīvesvietā nav vietas manām mīļajām ermoņikām, un tās atrodas otrā pilsētas galā, es tās pārdošu. Cenu ieliku 150 Ls, ja kādam interesē. Domāju, ka manas klavieres pietiekami labas. Protams, ka man ir žēl, bet neko darīt. Ir arī labā vēsts, proti, ja izdosies tās pārdod, vietā pirkšu sintezatoru. (: Tas nu tā, starp citu. ;DD Atšķirībā no Annas, kura jau būs pabeigusi savu konspektu par "Lāčplēsi", es vēl joprojām esmu turpat, kur biju. :D Kamēr nebūšu izlasījusi "Aptumsumu" nekādas rakstīšanas laikam nebūs. :D Nespēju pietiekami koncentrēties uz eposu, kad man blakus stāv satriecoši-interesanti-burvīgi-aizraujošs stāsts par Bellu un Edvardu. :D

Saudzējiet sevi, un tiekamies atkal kaut kad. (: <3

xxx

Nav komentāru: