svētdiena, 2011. gada 24. jūlijs

#atskaite

Šodien ir tā diena, kad es braucu uz Fusion nometni for the very first time, and I'm sooo excited! Garastāvoklis ir ļoti labs, kas pēdējā laikā gadās bieži, un man tas patīk. Nāk smiekli par to, kas rakstīja, ka tādām lētām meitenēm kā es, nav ko darīt tādās nometnēs. Hahahaaa, cik stulbi, nu :D man tā patīk šie cilvēki, kuriem nav nekā labāka, ko darī, kā domāt par mani un to, vai es esmu lēta vai dārga. Wahahaha. Bet nu ja jau patīk, tad lūdzu :D
Un pati iepriecinošākā ziņa, kas pārspēj pat šo ir tā, ka brauks atpakaļ AUGUSTA SĀKUMĀ, which is great! Nu vienkārši ideāli!
Tieši skan Champagne Showers, es tresīju līdz, un viss ir foršiiii. Tiksimies pēc nedēļas, apsolu kaut ko iepostot, jo katras dienas beigās rakstīšu savā blociņā par dienas notikumiem :)
Smaidam


Shake that bottle and make it *POP*

Nav komentāru: