trešdiena, 2010. gada 28. aprīlis

:|

Ahh, gribas tikt Murjāņos. Tik grūta izvēle. Blāh, kā lai zina, ko tu darīsi pēc 3 gadiem un kas tad būs aktuāls?! Tas būtu tik forši. Kojas, no parents n stuff. Protams, tur ir stingra kontrole un tā. Treniņi + mācības. Nekādas nesekmīgās atzīmes or sth. Bet lai tiktu līdz turienei, tad:
* jānomet liekie kg
* jāpierunā mamma
* jāuzlabo sporta atzīmes
Vispār šodien pašai prieks, jo atspoli izlaboju no 1 uz 6, un no 3 uz 5, kas pašai ir sasniegums, JO sapratu, ka ja gribu un ja ir mērķis uz ko tiekties, es varu. Esmu nolēmusi sākt vakaros skriet, lai lielos gabalus varu noskriet normāli + jātrenē izturība kājām. Kad treniņi būs mūsu zālē, jāizvelk matracis un jālēkā pāri kārtij + jāpatrenējas tā eglīte. Izklausās sarežģīti, bet noteikti ka ir vienkārši. Vēl vēstures izmēģinājuma eksāmenā man ir 8 (!), kas ir sasodīti labi, jo pēdējos vēstures kontroldarbos, kas šoreiz daudz neatšķiras no eksāmena, man ir 6-7. Tas man bija pamatīgs šoks, bet patīkams, protams. :) jā, tātad aktuālākā problēma pašlaik - mammas attieksme.
Lai jauka diena!

Nav komentāru: