ceturtdiena, 2010. gada 1. aprīlis

Skatos O-Akadēmiju un smejos. :D Tev ir vārds? Jā. Spodra? Jā.
Otrais ieraksts šīs dienas laikā, un tas ir kaut kā neierasti.
Jā, tikai aptuveni dienas vidū pamanīju, ka šodien ir pirmais APRĪLIS, kas nozīmē, ka ir palikuši 2 mēneši, ko mācīties, un tas ir šausmonīgi maz.
Tik ļoti gribas uzrakstīt tādu garu, saturīgu ierakstu, bet kaut kā nesanāk. :(
Heh, laiks ir šausmīgi jauks, saulīte spīd, un mans garastāvoklis pamazām ceļas uz augšu. Baigi žēl, ka es netieku pie Anetes. Laikam vēl ilgi nespēšu to pārdzīvot. :D Bet tiešām, nu, tāda netaisnība. :@
Ā, runājot, par pirmo aprīli. Hah, Māris bija nepārspējams jokdaris, un mani pamatīgi nošokēja. :D Izrādījās, ka Aņai gadījās tas pats "joks". Yeah. :D
Šodien ir sanācis tā, ka visu laiku ēdu griķus. Pati nezinu, kāpēc, bet ēdu. Vienīgais cita veida ēdiens, ko šodien esmu apēdusi, ir šokolādes sieriņš. Lol, nu, es te stāstu par savu ēdienkarti. Rofl. :D
Klausos šo dziesmu, kas man elllīgi patīk. Mmm. Tādi vārdi un viss pārējais. Tā noskaņa..
I'm poor, to do, what I have to.
I'm tired of being all alone.


Tieši tā.

Nav komentāru: