otrdiena, 2010. gada 21. decembris

tad jau laikam ........ dzīve izdodas?


Jā, izdodas. Un kā vēl izdodas. Hah, kā jau facebook rakstīju, tagad, tieši tagad esmu nenormāli laimīga, priecīga etc. Un garastāvokli man tā uzlaboja pareizā dziesma, kas šajā gadījumā ir MUSIQQ - DZĪVE IZDODAS.mp3
No manis staro tāds pozitīvisms, esmu gatava samīļot pilnīgi visu pasauli, hah.

Gada noslēgums - gan mācību, gan kalendārā. Pa šo semestri, šiem 4 mēnešiem ar mani ir noticis tik daudz kas, ka brīžiem ir jāpasaka STOP, jāpārliecinās, ka tas tiešām notiek ar mani, un tad var doties tālāk. Jā, tiešām saspringtākie mēneši ļoti, ļoti ilgā laikā. Lielākoties jau laikam privātajā dzīvē, khe khe. Bet, lai kā arī būtu - tas viss BIJA TO VĒRTS. IR to vērts.
Ja par skolu tad, nē, man nebūs Sudrabs, bet es īpaši par to nepārdzīvoju, jo priekšā ir vēl otrs semestris, kurš tiešām būs jāsarauj. Galvenais, ka uz liecības visas atzīmes ir +/- normālas. Vienīgi bioloģija grauj skatu, bet nekas, gan jau mammīte pārdzīvos! + šodien pirmo (tiešām pirmo) reizi visu 10 gadu laikā (jā,jā) nobastoju kādu stundu. Un šis laimīgais skolotājs, kurš uz 40 minūtēm tika no manis vaļā, saprotams, ir Guntis. :D Heheee, bet par cik viņi skatījās filmu, nejūtos, ka būtu kaut ko nežēlīgi iekavējusi, tāpat kā pārējās 4 meitenes :D
Ja par personīgajām lietiņām - esmu laimīga. Pilnīgi un galīgi. Un ziniet, kas ir? Ir s t a b i l i t ā t e ! un tas ir ļoooti labi, ja ņem vērā, ka iepriekš nekā tamlīdzīga nebija. Tiešām nebija. Jo labāk man/mums (:

[..] Viss mierīgi un bez steigas, viss labi, kas labi beidzas [..]

TIEŠI TĀ. DZĪVE IZDODAS! heheee

Atliek novēlēt Jums priecīgus Ziemassvētkus. Laimīgu Jauno gadu, lai piepildās viss, ko esat iecerējuši, veiksmi un izturību, jo kuram gan tā nav vajadzīga?
Daudz mīļu buču un apskāvienu no manis visiem, kas šo samurgojumu lasa! xoxoxo

Nav komentāru: