trešdiena, 2011. gada 9. marts

nogurums 100000000x

Sveiki visiem. Par cik man nav īsti ko darīt, jo gaidu treniņus, tad nolēmu ierakstīt šeit.
Tātad, pa šo laiku ir notikušas daudzas interesantas lietas, bet es nemaz īsti nezinu, ko darīt pašlaik, jo reāli viņa tagad mēģina izveidot nēeenormāli laimīgu, priecīgu, perfektu ģimeni un mēģina uzvesties tā, it kā nekas nebūtu noticis un it kā viss būtu vienkārši lieliski. Kā man tas nepatīk. Uhh, es pat nevaru izskaidrot to sajūtu, kas man tagad ir iekšā. Tādas kā ............. dusmas? Tiešām nesaprotu. Likās, ka viņa ir mainījusies (un tiešām IR), ka viņa vairs neņem galvā lietas, par kurām var arī nedomāt, bet izrādās, ka viss ir atkal tā pat, kā bija pirms tam. Un mani tas nenormāli tracina. Like, c'moon, get real. It won't be the same anymore.

Ja mazliet atkāpjamies no tēmas, tad jā, vakar bija 8. marts, tātad - Sieviešu diena. Riktīgi jaukas un pozitīvas emocijas visas dienas garumā, bet kulminācija bija pēc stundām, kad mūsu vīrieši mūs pasauca uz klasi un apsveica ar tulpītēm. Miķeļa uzruna bija kaut kas. Riktīgi mīlīgi, tiešām. Tāds aaw, ciiik jauki. Pirmā Sieviešu diena, kad skolā mūs/mani apsveica, jo iepriekš, diemžēl, mūs neviens neapsveica. Nācās samierināties ar patēva un opja puķītēm un šokolādēm. Hah.

Par ikdienu - kaut arī ZPD laiks citiem ir beidzies, man tas tikai tagad tā īsti sākas, jo tagad ir laiks praktiskajai daļai, respektīvi, aptaujām un to apkopošanai. Tas būs viens traki smags un nogurdinošs periods. O, jā. Jau tagad man ir tāaaads miega trūkums, ka es vienkārši nezinu, kur likties. Noprezentēju bez lielām pauzēm vai minstināšanās un jā, tajā ziņā viss kārtībā.

Ja par personīgajām lietiņām, tad sanāca interesanta saruna ar A. Negaidīti interesanta un jauka. Tāda dīvaina sajūta iekšā bija, nemācēju paskaidrot, kāda tieši. Īstenībā, joprojām nemāku. Bet patīkama tā sajūta ir, jā. Tomēr tas ir dīvaini, jo nu jā..... Dīvaini vienkārši. Ņemot vērā visu, kas iepriekš ir bijis...

Sanāca tāds mazmazītiņš rezumā, tagad iešu uz treniņiem. Jauku dienu visiem, smaidiet :]]

Nav komentāru: