otrdiena, 2011. gada 11. oktobris

kārtējais jaunais sākums

Tieši tā, manā dzīvē atkal ir notikušas pārmaiņas, kurām es vienkārši biju spiesta pielāgoties. Pateicoties šīm pārmaiņām, es esmu sapratusi daudz ko jaunu par sevi. Esmu mainījusies pati. Atkal. Jā. Un nu pavisam droši varu teikt - ES SEVI MĪLU! Nevis tā egoistiski (es esmu vislabākā utt.), bet gan tā, kā katram sevi būtu jāmīl. Beeeiiidzzoootttt pār mani nāca tā apskaidrība, ka es esmu vienīgā tāda visā pasaulē, tādas kā es nekad nav bijis un nebūs, es esmu unikāla un ar to lepojos. Neesmu nemaz tik slikta, kā daži grib mani pataisīt. Laikam bija jāpiedzīvo kāpums, tad smags kritums, lai saprastu, cik vērta es esmu. Un zelta vārdi, ko man teica Anete "Ne jau viņš noteiks to, cik vērta Tu esi!".
Viss, ko es gribēju pateikt ir tas, ka es cīnos un eju uz priekšu. Neatskatos atpakaļ. Izbaudu visu, ko varu, priecājos par visiem, kas ir man apkārt un ir ar mani. Un tā tas lai pagaidām paliek :)

Nav komentāru: