trešdiena, 2009. gada 9. septembris

9

09.09.09. - šodienas datums. Maģiskais deviņnieks. (:

Iepriekšējais ieraksts ir atziņa, kura man pašai ļoti patīk. Vakar izlasīju, un visu laiku galvā sēž tie vārdi.

Re kā tomēr atradu laiku uzrakstīt. Šajā ziņā pilnībā piekrītu Annai. Šis blogs ir kā atkarība. Nevari neko neierakstīt. I-dienasgrāmata. (mm) Vēlviena, jauna, atkarību izraisoša dziesma manā Playlistā - Backstreet Boys - "Straight through my heart". Liekas, ka pareizi uzrakstīju. :D Es tiešām esmu pārsteigta par Dagni. Viņš ir pieaudzis. :D Vismaz domāšanas ziņā kaut nedaudz, bet ir. Sakarīgs. :D Novirzījos no tēmas. :D Sorry. Ko es ar to gribēju pateikt, ka lasīju mūsu domubiedrus, un pilnībā piekrītu Agatei. Šogad mums visiem ir jāturas kopā. Nemaz nevaru iedomāties kā tas būs, kad daļa no mums, 22, būs citā skolā, daļa šajā pašā, bet citā klasē. Vairs nebūs tas fīlings, kas ir bijis visus šos, nu jau 3 gadus, kad esam šādā sastāvā. Tas būs pavisam savādāk. Bet ko nu par to.. Šodien skolā bija jautri, bet nedaudz gruzījos nost. Slikta pašsajūta. :? Sportā mūs pamatīgi nokausēja. Visi esam ierūsējuši. Vecie kauli vairs netur. ;DDD Ok, anyway, tagad beigšu. Laikam visu ko gribēju esmu pateikusi. ;)

3 komentāri:

lalaaa teica...

ES TACHU ZINAAJU, KA TEV VINJSH PATIIK! :D:D:D
cepumi.

Ieva teica...

Anna, tu esi stulba. Lol. ;)

lalaaa teica...

zinu! (jerk)