pirmdiena, 2009. gada 28. septembris

Bonjur



Sveiki, tauta. Ir pagājis jau labs laiciņš kopš mana pēdējā ieraksta. Ko lai dara - laika trūkums, taču šodien esmu saņēmusies kaut ko uzrakstīt.
Sākšu ar to, ka tagad rakstot jaunu ziņu vairs nav tā kā iepriekš. (dull)Bet nu laivaikā. (zinu,nepareizi uzrakstīju)
Mācos franču valodu, tiešām patīk. Valoda ir skaista, un vēl izrādās, ka pazīstu skolotāju, un ka agrāk, kad biju maziņu esmu pat ar viņu "tusējusi" (cik nu tas ir iespējams 6-8 gadu vecumā). Komment cava?
Sacensības arī drīzumā būs, par to man prieks. Šogad, salīdzinot ar pagājušo gadu spēlēju daudz labāk. Beidzot manas gremdes var saukt par gremdēm. Starp citu, šodien treniņos Kitijai kārtīgi (NETĪŠĀM) iegremdēju pa grudaku. :D Ar viņu bija jautri. Alisei ar Agati bija slapjo krekliņu konkurss. JAUTRI. A,a,a - MUTI. :D
Huh, šodien skolā bija fotografēšanās. Fotogrāfs bija baigais nazis, visādas krutas pōzas lika taisīt. Labi, ko gan es te muldu, pati portretā nefočējos, bet vismaz ierēcu par citiem. :D:D Jā, ceru, ka meiteņu kopbilde iznāks laba. (:
Latviešu valodā beidzot norunāju savu runu. KĀDS MAN BIJA UZTRAUKUMS, VISA IEKŠĀ VISS TRĪCĒJA. Pēc tam, kad bija jāraksta nevarēju, jo rokas trīcēja, ununun burti iznāca kroplīgi.
Kas vēl tāds īpašs.? PIEZĪME - NEAIZMIRST UZSTELLĒT MODINĀTĀJPULKSTENI, RĪT NULTĀ LATVIEŠU VALODA.
Man tagad patīk ķīmija,fizika un bioloģija. (happy) Tagad saprotu daudz vairāk. Kaut gan bioloģijā tā pati skolotāja, tēma šogad ir cilvēka anatomija, un tas jau ir kkas. :D
Rokas nogura. Labs ieraksts ne?
P.S. NEBRĪNIETIES PAR ATTĒLU, GRIBĒJĀS.

xxx

2 komentāri:

lalaaa teica...

ja gribās, ytad iekod ribās :? :D
tusējusi (rofl) :D:D:D
tas bij labs iev :D

Ieva teica...

čau :D
Piedod par bildēm :D