otrdiena, 2009. gada 8. septembris

Love

Esiet sveicināti, mani mīļie. ;* Ziniet, mani ir pārņēmušas dīvainas mīlestības jūtas. Giggle. Tas skanēja dīvaini, bet tā tas ir. + pēdējie 3 teikumi vairāk bija manai saprašanai. (:
Šodien man uznāca divas smieklu lēkmes. :D Tas bija tik jautri. PIEDEVĀM es latviešu valodā sēdēju kopā ar Kristeru, un tā JAU ir garantēta jautrība. Viņš man rādīja tādus komiksiņus, tik stulbus, bet reizē arī smieklīgus. ;DD Nāve nu. :D Gaidu ceturtdienu. Anna jau atkal teiks, ka esmu nogribējusies pēc volejbola, bet tā tas ir. :D no vakardienas sāp rokas un pleci. Esmu ierūsējusi. ;D Vecums nenāk viens. :D Kas vēl šodien bija tāds īpašs? :? Laikam jau vairs nekas ievērības cienīgs.
Manas nākamās dziesmas-atkarības - Enrique Iglesias - "Escape", 3oh3! - Don't trust me ūn The Rasmus - No fear. My Playlist. :D Bez mūzikas vienkārši nevaru. ņemogū. ;D ā, vēl kas - draugiem.lv ir jauns dizains. :D Tagad maliņā rādās vērtīgas atziņas. ;D Saulīte tagad ir augstu mākoņos, spīd un man ir labi. Vienīgais man salst kājas. ;| Gribas gulēt. :)
Gaidiet iedvesmu.
Chao

4 komentāri:

lalaaa teica...

es lasīju, gribējās uzrakstiit- tu esi nogribējusies pēc volejbola, bet nē, tas jau ir uzrakstīts! :D
pēc tam lasu un gribu rakstīt vecums nenāk viens :D:D
bet dazs labs to jau ir uzrakstijis .:D diez kurš ? :D

Ieva teica...

Mēs domājam vienādi. :D

lalaaa teica...

un vispār...diez no kurienes tev tas atteels? :D:D:D

Ieva teica...

Diez no kurienes. :D