trešdiena, 2009. gada 2. septembris

bužžžzzzz

Beidzot klāt skola. ;D Tas droši vien izklausās dīvaini, bet man vienalga. Jā, es gaidīju skolu. :D Sveiki, mani sauc Ieva, un es gaidīju skolu. -Sveika, Ieva. Sēžu un ēdu griķus.gggarššiigi. (lick) ;DDD 1.septembris bija vnk ideāls. Mēs ākstijāmies himnas laikā, beidzot satikāmies, pat zēni bija normālāki. MIĶELIS VAIRS NEMĀCĀS MŪSU KLASĒ. Kā zēni teica - "Tagad vismaz ir svaigs gaiss" :DDD Man ir taisni matiņi ;P nevaru beigt priecāties :D Tā tiešām ir mana vājā vieta. (: Šodien bija sporta diena. Mums galvā bija ziemas cepures. :D Tik smieklīgi. :D Jām, tgd man uz kājas ir liels pušums, kas ļoti sūrst. Es taisīju matrixus spēlējos tautas bumbu. :D Tas bija sāpīgi, bet jautri. :D LAI NU KĀ, mums rīt ir 8 stundas. ŠAUSMAS. Var redzēt, ka mēs Jēricai patīkam. ;DD Visā visumā šī diena bija viena no labākajām skolā pavadītajām dienām ever. Nu es mācos 9.a tas skan lepni. :D :D :D Izlasīju Anna blogu, huh, jautri (atkal) ;DDDD

xxx

1 komentārs:

lalaaa teica...

Un būs vēl DAUDZ,DAUDZ jautru dienu! Neaizmirsti, ka būs vēl izlaidums! (devil) :D:D