piektdiena, 2010. gada 12. februāris

Jā, ir pagājis kāds laiciņš, kopš pēdējoreiz šeit ierakstīju. Nav laika, nogurums un viss pārējais. Šodien ir balle, un esmu priecīgi saviļņota par spīti visu apkārtējo negācijām. Žēl, vienīgi, ka Sintija netiks. Slima. :/
Šodien bija matemātikas olimpiāde, no 5 atrisināju 3, kas man šķiet ir pareizi, jo par vienu pilnīgi skaidri dzirdēju, kā skolotājas runā. Tur pēc Pitagora utt. un tieši tā arī sanāca. :D Liekas, ka diena aizvadīta pa tukšo, nav ierasts, ka darba dienā esmu tik ātri mājās. :) Palēnām jau sāku taisīties, matus pataisnoju un uzlakoju nagus, kurus gan pēc tam notīrīju, jo mans foršais suns sadomāja darīt visādas muļķības. Kā es gribu vasaru. Sauli un siltumu. Patīkamu, atsvaidzinošu vējiņu, nevis kā tagad - satinies siltāk mētelī un brien uz priekšu. Gribas sajust saules patīkamo siltumu uz ādas, iesauļoties. Ah.. Kaut kur lasīju, ka līdz vasarai 15 nedēļas, tas nav nemaz tik traki. Ņemot vērā faktu, ka priekšā visi eksāmeni u.tml. tas ir pat diezgan maz.
Nākamā ir projektu nedēļa, kas mums, devītajiem, būs jāpavada cītīgi mācoties. Katru dienu 5 stundas smagas smadzeņu piepūles. Vēsture, matemātika, angļu valoda un latviešu valoda. Šausmas.. Man atkal salst rociņas.
Rīt brauksim pie Kikenes, aizlaidīsim uz Bernātiem. Tas taču ir tik jauki tā forši nobraukt pa kalniņu. Ar brāli kaut kad pagājšnedēļ bijām tepat pie mājas. Tik jauki, šļūcām, smējāmies un bijām labā garastāvoklī. Jauki.
Pamanīju, ka šis ieraksts atšķiras no citiem ar savu bezrūpību un optimismu + Rokijs tikko ēda vati. :D
Kas vēl tāds īpašs..? Ak, es vienkārši esmu labā garastāvoklī un nevaru dusmoties.
++ kad iešu uz skolu un nākšu atpakaļ nosalšu. Tiešām, laukā ir auksts + kleita. Kaut gan... Varbūt apģērbšos skolā.. Nav jau jēgas atsaldēt visus meitenēm svarīgos orgānus ;D

Atāa

Nav komentāru: