sestdiena, 2010. gada 6. februāris

Kā jau solīju, atkal esmu te - pilna ar nogurumu. Brālis skatās Herkulesu. Hah, ja vien īstajā pasaulē būtu tādi varoņi.. nebūtu slikti, ziniet. (:
Atkal galvā šaudās visvisādas domas par to pašu tēmu - looooooooove
... šonakt atkal bija jauks sapnis, bet to laikam es teicu(!)
Ja kaut viens no maniem sapņiem piepildītos, es laikam būtu laimīgākais cilvēks pasaulē.
Atkal uznāk šaubas par balli - iet vai neiet. Jāpiekrīt Laurai - nav jau nekādas jēgas aiziet un atsēdēt. <-- tas visvairāk nodarbina manu prātu. BET TOMĒR es drošvien iešu. Un man pilnīgi po*j, ka nebūs ar ko dejot. Kā nekā apkārt būs vēl daudz tādu meiteņu kā es, kas kāri noskatīsies uz visiem, kas dejos. (lick) ----------- Aņ - tikko iešāvās prātā doma, ka tur varētu būt Burkāns un uzlūgt. Gāš, es tiešām teiktu, ka man vajag uz tualeti or smth, ja tā būtu :D:D:D ----------- You all mean a world to me. Without you, I would be nothing. Love u. ;*

2 komentāri:

lalaaa teica...

blaa, Ieva nebaidi :D:D:D
nekas dejosim meitenes , hahaa :D:D:D
+ tu neesi bijusi manos laukos, vot tur visu laiku wc būtu jāsēž :D

Ieva teica...

:D:D