pirmdiena, 2010. gada 24. maijs

jau kuro dienu jūtos superrr. hahaa, šodien bija jautri. zināju, ka tā būs, bet man VIENALGA, jo tas ir ellīgi smieklīgi, un lielākā māksla ir pasmieties pašam par sevi, ko es arī veiksmīgi daru. šodien vispār vienā smaidīšanā. tik jauki. buži ;** jūtu, ka šis atkal būs īsais ieraksts. īstenībā ir tik nereāli daudz ko pastāstīt, bet tā kā šis ir i-netā to tā nevar skaļi teikt n stuff, tāpēc labāk to uzticēšu papīra lapām, par kurām esmu pārliecināta, ka tās nevienam neko neteiks. esmu pārliecināta, ka tas viss vēl ilgi paliks atmiņā visiem jauki! savādi, bet tas viss kaut ko ir manī izmainījis un es uz visu skatos no mazliet cita skatu punkta. un man tas patīk.
šodien man tika uzdots, manuprāt, neizpildāms uzdevums. nekādas fiziskās slodzes, adrenalīna vai vēl kas. psiholoģiski neiespējams uzdevums man. nezinu, kā paveikšu, kaut gan saprotu, ka ilgi tā turpināties nevar. nu ko, kas neriskē, tas nevinnē.
izmazgāju matiņus, joprojām jūtos labi, dzīve ir skaista, blah, blah, blah. izbaudu. ;*

Nav komentāru: