piektdiena, 2010. gada 11. jūnijs

īstais

kā jau redzat, atkal nomainīju bloga izskatu, un šoreiz man liekas, ka šis tiešām ir īstais. tāds pavasarīgs/vasarīgs, mīlīgs. man patīk (sun)
dienu pirms izlaiduma, man visur metas pumpas, un es pat nezinu no kā.! tas tik ļoti kaitina. okeii, man nekas nav pretī par vēderu, bet ja metās uz rokām un kājām, tad gan nav forši. ehh. :|
ahahahāaa, rīt jau ir izlaidums. tas bija ātri! šodien bija izmēģinājums un zēni atkal pierādīja, cik "vienota" klase mēs esam. nē nu labi, ja gribat palikt muļķu lomā - lūdzu, man nekas nav pretī. mēģinājuma sākums bija garlaicīgs, ja godīgi, daudz ko nemaz neiegaumēju, tāpēc nedaudz uztraucos, vai visu izdarīšu pareizi. ja ņem vērā, ka kopā ar Lauru & Robertu nesīšu karogu, tad ir uztraukumiņš, jā! ;D pēc tam dziedājām ar klasi un ar ansambli. Guntis reālu ritmiņu apakšā palika, kas būtiski izmainīja dziesmas skanējumu. Labā nozīmē, protams :) tad ar Rūtīgo izmēģinājām runu pie mikrofooona un gājām izlozēt, kurai skolotājai dosim puķes. Man tika Olita. wuhuuu! ar tām puķēm vsp ir baigais čakars, ceru, ka viss nokārtosies. :?


man ir tāda laba nojauta attiecībā uz šo vasaru, un ja viss izdosies, tā tiešām būs neaizmirstama.! (sun)

Nav komentāru: