piektdiena, 2010. gada 30. jūlijs

cita diena

vakar solītā 'cita diena' nu ir pienākusi un es esmu gatava apzinīgai atskaitei par manām vakardienas gaitām.
tātad, kā jau rakstīju, vakardiena bija s u p e r ī g a !!! tik daudz pozitīvas emocijas.! aww. un jā, mans smukais kavalieris arī ir klāt visur @ vienmēr. :D bet ne par to ir stāsts.
es pat neatceros kā diena iesākās, bet nu visa labākā darbība norisinājās Ālandē. zēni izdomāja, ka grib iet peldēt. okei. manis (mūsu) pēc. viņi jau iepriekš bija tur uztaisījuši tramplīnus (it kā :D) un sāka ņurkot and so on. katru reizi, kad viņi kāpa ārā pie tramplīna saradās arvien vairāk un vairāk dubļi, kas palika arvien šķidrāki un šķidrāki. protams, kā jau tas bija sagaidāms, neizpalika arī mētāšanās ar dubļiem, un galvenie upuri bijām mēs ar Elvitu. mums pat nebija doma, ka mēs peldēsim, bet tik netīras mēs arī nevarējām iet mājās. tā kā es esmu vislielākā zaķpastala, kad runa iet par lekšanu ūdenī (nevis par mierīgu ieiešanu), Elvita leca pirmā. viņa (viņi) jau bija izlekusi 3 reizes, kamēr es nemierīgi dīdījos maliņā. zināju, ka ūdenī būšu šā vai tā, neatkarīgi vai es to gribu vai nē. saņēmu visu savu drosmi un kāpu uz tramplīna. mazākā, protams. uzgāju līdz galam un vienkārši skatījos ūdenī. :D :D Elviss uzkāpa otrā galā un man vairs nebija NEKĀDAS izredzes palikt sausai. un, protams, tā kā es esmu visneveiklākais cilvēks ever, es zaudēju līdzsvaru un vienkārši ievēlos ūdenī. :D:D bet tas bija to vērts. tas tiešām bija to vērts. pēc mana izgājiena, mēs mierīgi gājām mājās :DD sakopāmies un atkal gājām ārā. spēlējām paslēpes (jā, skan bērnišķīgi, bet tas ir tik nenormāli jautri) pa visiem Priedulājiem. slēpās pa divi un meklēja arī pa divi. tas tiešām ir jautri. pamēģiniet, nenožēlosiet!
vēlāk vakarā izdomājām uzrīkot kāršu turnīru, bet šī iecere, protams, izgāzās. :D:D tad nu gājām ēst ērkšķogas. no sākuma. pēc tam aizgāja mētāšanās ar āboliem. viss jau būtu jauki, ja man tagad nebūtu zilas kājas un acs (!) :D. neveiksmīgi dabūju ar ābolu pa aci, un tagad zem uzacs ir pušums. :D smieklīgi :D:D:D:D:D:D
ehh, tā tiešām bija viena no labākajām dienām šijā vasarā.
un pats galvenais, ka esmu atguvusi to dzīvesprieku un sparu, kas man pietrūka šo +/- mēnesi. pašai prieks par sevi.
jauki dienu, zaķīši ;**

Nav komentāru: