sestdiena, 2010. gada 3. jūlijs

..tagad mana dzīve plankumos melnbaltos

[..] meklēšu aforismus, izteicienus, atstāšu jūs vienus [..]
yeah
tie vārdi ir TIK labi. var teikt, ka nekad neklausos jebkāda veida latviešu repu (or stmh), pat ne Grafomānu, bet nu šī dziesma ir kaut kas patiešām labs (mm)

bijām uz jūru, ūdens silts tākā piens, nevarēja dabūt mūs laukā. hihh

1.
2.
3.

es nespēju aptvert, ka pēc dažām dienām, es ar savu balsi varēšu palīdzēt rast to kopības sajūtu, kas būs Dziesmu un Deju svētkos. klausos dziesmas un vienkārši kaifoju. Kristīne var apstiprināt. visi matiņi kas man ir, stāv gaisā aiz sajūsmas. es tik ļoti gribu tur. kad būs nākamie svētki, es vai nu būšu 12. klasē vai jau būšu pabeigusi skolu, un tieši tāpēc es šo pasākumu izbaudīšu cik vien varēšu. un ja viss izdosies kā plānots, es varēšu teikt - hei, dzīve ir skaista un es esmu laimīga!

garastāvoklis tagad ir tik pacilāts un saviļņots.
izbaudiet katru sasodīto mirkli.
wuhhh
mīlu xx

P.S. dziesmas nav sarindotas pa vietām, bet gan pēc klausīšanās kārtības. (sun)

Nav komentāru: