sestdiena, 2010. gada 4. septembris

Pēdējā laikā ir diezgan problemātiski ierakstīt blogā, jo mans ģeniālais dators neņem pretī bloga ID adresi, un ne es varu kaut ko izlasīt, ne ierakstīt, ne kādam sekot (jā, Tev ;P). vakar bija tik foršs pārsteigums, viņš izveidoja blogu un ierakstīja tik sasodīti jauku pirmo ierakstu, ka es tiešām sajutos ļoti, ļoti īpaša. dažreiz tiešām nespēju noticēt, ka man ir tā paveicies. šodien gan bija diezgan interesanti un jautri ar viņu strīdēties, un es nonācu pie secinājuma, ka īstenībā esam ļoti atšķirīgi cilvēki. bet savādāk jau nebūtu interesanti, vai ne?
šodien iesim visi dārzā, izraksim puķes un stādīsim vietā zemenes. tikko nomizoju kartupeļus, mammucis sataisīs rosolu, un tad iesim. jau aptuveni nedēļu, pat vairāk, manuprāt, mēs ar mammu neesam strīdējušās. viss ir lieliski. un man baigais prieks par to, jo tieši tas man bija vajadzīgs. viss notiek kā pa ķēdīti - skolā viss ir kārtībā, ar draugiem viss ir kārtībā, privātajā sfērā viss ir lieliski un ģimenē vairāk vai mazāk arī viss ir kārtībā (: jā, jauki apzināties, ka viss ir labi.
šī nedēļa solās būt ļoti laba, pirmkārt, būs treniņi, otrkārt, pieteicos franču valodai, treškārt, satiksimies un jā. cik jauki, jā (mm)

šodien bija patīkams pārsteigums no Kristīnes puses, viņa ielika mūsu bildes, un parakstiņš bildēm arī ir tik mīļš. aaw. man ir forši draugi. (: + viņas brāļa džemperis arī smuks

pēc 2 nedēļām mājās būs arī Aigars. stulbākais tajā visā ir tas, ka joprojām nav absolūti nekādas skaidrības par to, kā būs un kas būs. zvanīt nezvana, rakstīt neraksta. kā pie velna lai zin, kas notiek?! ;@

gan jau vēlāk.
buča jums.
buča TEV ;P
xx

1 komentārs:

Kristīne teica...

Jā manam brālim ir smuks džemperis
:D:D