ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

pēdējās dienas

manam datoram atkal kkas nepatīk, un viņš vnk never vaļā blogeri, nemaz nerunājot par ierakstīšanu. tagad esmu bibliotēkā un beidzot, BEIDZOT, varu ierakstīt. tik daudzas reizes es gribēju rakstīt, bet nevarēju. arghh.

tātad, kā jau es Elvitai visu laiku krītu uz nerviem - RĪT IR PIEKTDIENA. un pēc tam nāk SESTDIENA, kuru es ļoti, ļoti gaidu. wiii, tas būs jauki. esmu pārliecināta. un ļoti gribās ticēt, ka turpinājums tam visam arī būs. yeah.

vakar bija pirmais septembris, kas pagāja tiešām labi, ja neskaita MILZĪGO tulznu, kas man pēc tam bija uz kājas no kurpēm. tulznas bija arī uz papēžiem. doh. uz papēžiem. :D kur vēl tizlākā vietā. dienas turpinājums vispār superīgs - ar Elvitu sēdējām pie viņas, skatījāmies TV un grauzām siemuškas. skatījāmies muļķikus, yea. :D kaut kādus bebrus vai ko :D un pēc tam Džungļu Džeku (laikam tā bija). un pēc tam seriālus. nu īsta meiteņu pēcpusdiena. vēlāk mamma uztaisīja gadsimta labākās vakariņas. vienkārši pārēdos. kaut arī garastāvoklis nebija labs (pati nemaz nezinu kāpēc), es viņai darīju zināmu, ka ja viņai vajag ar mani parunāt, lai viņa to dara, nevis noslēdzas sevī or smth.
žēl mammas tagad. kam tik viņai nav jāiet cauri..

šodiena bija jaukumjauka.
12.-ie bija sagatavojuši 4 dažādus uzdevumus, katrai klasei jāsadalās 4 grupās un uzdevumi jāizpilda. mūsu grupiņai bija jāmeklē Grobiņas gleznas un jānofotografē. tiiik jauki. tāds ................... mīļums. nu, labā ziņā. tāda saliedētība. man patika. un tik foršas bildes sanāca, jo mums arī bija jābūt kadrā, tāpēc arī katrai bildei savs stāsts. un tik jauki. nu ahhh. (mm)
ajjāa, šis gads būs jauks (mm)

eu, zini, rīt piektdiena. un tad sestdiena. :D ahh, kā man patīk viņai krist uz nerviem ar šito. ahahahaaa :D:D:D

+++ euu, man vajag kredītu. kāds negrib nopirkt?

ununununun es gaidu sestdienu. :D

lol.
es beidzu.
I'm off
ja boļše ņi sģes :D

VISAS VOLEJBOLISTES, KURAS ŠO LASA - PIRMDIEN, 15:30 TRENIŅŠ UN ŅEMAM LĪDZI VISUS SPĒLĒT GRIBĒTĀJUS!!!

bučāa.!

xx

Nav komentāru: