piektdiena, 2010. gada 22. janvāris

Āh, Amanda ir mans elks. Paldies tev liels, ka brauksi. Tiešām. ;*
Jā, tātad rīt spēles. Gaidu. Paliku dusmīga uz D. Nu tiešām, doh, tas ir tik nereāli stulbi. Un pilnībā piekrītu tam, ko A. uzrakstīja viņai.
Labi, bet nu par pozitīvo.
šodien bija vēstures olimpiāde. Salīdzinoši labi gāja, man šķiet. Neuzrakstīju to pārspriedumu or smth, bet tā vietā izpildīju 6. uzdevumu, kur bija jāanalizē dotie avoti. Tas bija vieglākais no visiem uzdevumiem, un tur varēja dabūt visvairāk punktu.
Gribu tikt tālāk. Vēsture man ir pilnīgi kkas jauns, tāpēc gribu izmēģināt spēkus arī tajā.
Neatceros, vai rakstīju par vakardiena matemātikas pēcpusdienu. Laikam ne, bet ja tomēr, tad atvainojiet, ja atkārtojos.
Tātad, pasākums bija izdevies, man patika. Bija jautri un interesanti.
Šodien bioloģijā Duļbinska stāstīja par asinīm un asinsriti. Diezgan interesanti.
Zinājāt, ka cilvēka asinsvadu kopgarums ir 50 000 KM
;O
Mī šokā.
jālaiž mazulis pie datora.
pozitīvisms kutina
atā

<3

2 komentāri:

Amanda teica...

jessā man ir pirmais fans! :D un jā, es arī biju šokā, ka asinsvadi ir 50 000 km gari :D tā jau pa taisno līdz brazīlija aizlīst var. nu ja.. ;DD

lalaaa teica...

jā, es arī esmu patiešām dusmīga.
AMANDA TIESHAAM IR ELKS!!!
par enkuriem, par pirmdienām, par piekdienām un visiem pārējiem kam šodien neveicas 8)))))