otrdiena, 2010. gada 26. janvāris

Ak, esmu pārēdusies. Vakariņas bija īpaši "veselīgas" - pica. Bet man vienalga, jo man garšo un tas ir pats galvenais.
Tātad, šīs dienas galvenie notikumi - līnija. Sandere man lika iet nostāties priekšā. Vecā miesa. :D
Noskaņojums tāds nekāds. Atkal.
Šāds noskaņojums man pēdējā laikā ir bieži. Dažreiz nemaz nezinu kāpēc.
Brīnīties un nenobrīnīties. Ak Rozīt. ;D

Ceturtdien ķīmijas olimpiāde, piektdien fizikas. Dammit, tiešām daudz būs jāmācās, sevišķi ķīmija, jo tur saprašana ir, bet tā, so-so. Formulas gan nezinu, tās būs jāiekaļ, jo atšķirībā no fizikas, tur nedos formulu lapiņas. Molmasa, masas daļa, šķīdība. Hard.
Maggi Idea kkas jauns. :D Tikko reklāmā teica. Mērce kartupeļiem or smth.
Klase šodien bija nevaldāma.
Rīt koru sadziedāšanās. No rajona visi sabrauks, uh, tad tik būs viena liela dziedāšana.
Vispār tāds baigais nogurums. Vairs nav spēka, pat volejbols vairs nesniedz to patīkamo nogurumu kāds kādreiz bija. Tagad tas drīzāk ir kad-ātrāk-tikšu-mājās vai kad-ātrāk-nāks-autobuss nogurums. Nekā patīkama anymore.
Ahh, prieks, ka pasaulē ir forši cilvēki, bet žēl, ka ne pie mums.
Nē.
Meloju, ir gan, bet ne tie, kuriem vajadzētu būt.

<3>

1 komentārs:

Laura teica...

taisīsim špikerus priekš ķīmijas olimpiādes! (happy)