sestdiena, 2010. gada 2. janvāris


Mirāžas komentārs pie mana pēdējā ierakts, bija patīkams pārsteigums. Paldies Tev par to, un to pašu es varu teikt par Tevi. Starp citu, Tu seko BAIGI daudziem blogiem. :D
So, rit otrais janvāris 2010. gadā. Gads sācies diezgan normāli. :D cik tizls teikums. Šodien man ir tāds pacilāts garastāvkolis. Beidzot, pēc ilgiem laikiem. Izlasīju Elīnas blogu, nekad nebūtu iedomājusies, ka ASV JG ir tikai tāds.. vienkāršs vakars pie TV. Pamanīju to, ka salīdzinoši daudz runāju par JG. Katru gadu 31.decembrī, gaidot salūtu, man patīk pārdomāt visu, kas noticis aizejošā gadā. Šogad es to daru nedaudz vēlāk, nākamajā dienā.
Vēlāk iesim uz Hesīti. Mm, būs garšīgi.
---------
Ziniet, ko es sapratu - man nevajag draugu. Zinu, ka tas tgd ir pretrunā ar visu to, ko es te visu laiku rakstu, bet tā nu tas ir. Jau kādu pusgadu, gadu man neviens nav paticis, un ziniet ko? Tā ir pat labāk. Man nevajag nekādas mīlas sāpes pēc tam, kad attiecības tiek pārtrauktas. Es esmu laimīga tur, kur es pašlaik esmu, esmu apmierināta ar to, ko pašlaik daru, un es nospļaujos par visām tām lietām, uz kurām tik ilgi esmu cerējusi, un kuras tik ilgi esmu gaidījusi. Man NEKO no tā visa nevajag.
Ziniet, JG apņemšanās pamazām sāk piepildīties. Esmu sākusi domāt MAZLIET nopietnāk un optimistiskāk, un man tas patīk.
--------
Es gribu spēlēt volejbolu. Jau nedēļu vai 2as neesmu spēlējusi. :D Jā, OKei, tas nav nekas liels vai kā, bet priekš manis tas ir daudz. (:
Šodien vispār ēdu apburbuļojoši jaukas brokastis - krūze kafijas un 4 pīrādziņi. :D Un jūtos diezgan labi paēdusi. Vakar iegāju gulēt 3.00 Forši ne? Meiteņu sarunas tiešām ir nopietna lieta. :D
Es rakstu neskatoties uz erkrānu, bet skatos uz klaviatūru. Ho ho, labs ne? Man šodien verās ciet. Pikabū. :D
Tik jestrs noskaņojums man sen nav bijis. KO ES UZRAKSTĪJU? JESTRS
:D:D:D:D:D:D
--------
Atcerējos lietu, kas man sagandēja visu pozitīvo domāšanu, un uzjundīja dusmas. Kamōn, Anna, Anete. Tagad būs tā, ka es ATKAL būšu vainīga pie tā, ka, redz, nenotiks klases pasākums. Tas nav tik vieglī kā jūs domājat. Nepavisam. Ja jūs visi zinātu to, kas patiesībā notiek, tad noteikti saprastu daudz labāk. Ir tik daudz dīvainu lietu, ko jūs nezināt, un es nemaz negribu, lai jūs zinātu. Un es nebraukšu šā vai tā, un nevajag mani pataisīt par grēkāzi.

Viss, labais noskaņojums vējā. Un ziniet ko - iesūkājiet šito bildi, un aizrijieties ar visu.

Bet lai kā tur būtu - domājiet pozitīvi. xxx

6 komentāri:

lalaaa teica...

es tikai uzrakstīju vārdu - sākās, jā , zinu ka es iespējams nereāli daudz arī nezinu, bet mēs nekad nekur nevaram savākties un neko kopā izdarīt. tā ir vienmēr. jā zinu, nekad visi nevarēs savākties un blablaaaa, bet vismaz ir jācenšas to izdarīt!

Mirāža teica...

vauč, samulsu par tādu.. uzmanību :D

runājot par otro rindkopu.
(es tavos komentāros tgd laikam būšu biežs viesis, jau iepriekš atvainojos! ;D )
es varu tev tikai un vienīgi pievienoties. izņemot faktu, ka man neviens nav paticis.. tas man šobrīd ir nedaudz slidens jautājums :D
un, zini, kas ir smiekīgi? nu, labi, tas pat nav smieklīgi. drīzāk traģiski! :p
mēs automātiski rēķināmies ar laiku "kad attiecības tiks pārtrauktas".. ar mani ir tā pat, es neko no tā negribu, jo zinu, ka agri vai vēlu kādam vairs pilnīgi un galīgi nebūs labi. ai, nu neko darīt, tāda dzīve ;D

atgādina vārdus no Box Car Racer dziesmas "There is" - "there is someone out there who feels just like me.."

labi, es pazudīšu ar labu, kamēr vēl neesmu izdzīta :D
jauku vakaru! ;)

Ieva teica...

Dvēseļu radinieks? ;O

Pilnīgi piekrītu. Pilnīgi un galīgi.

Ieva teica...

+ nemaz netaisos tevi izdzīt :D

Laura teica...

man tā patika lasīt, ka Tu tik pozitīvi raksti, bet beigās viss nopluka. Kā man riebjas cilvēki, kas bojā citiem garastāvokļus.
Bet nu būs jau labi, turies. :)

Ieva teica...

cik dīvaini, tikko tādu pašu komentāru ierakstīju zem tava ieraksta. (: