pirmdiena, 2010. gada 18. janvāris

Damn, man ir tik forša sajūta. Man atkal ir taisni mati, un man tas nežēlīgi patīk. Kōre.

Šodien atkal nabaga Airisu nokaitinājām, tas bija jautri. :D

Aļesju arī. Labi, ka viņā vismaz ir kkas no cilvēcības, un KD ļaus pabeigt nākamajā stundā.

-------

Noskaņojums ir tāds viduvējs. Kkāda dusma iekšā sēž, bet īsti nevary saprast kāda un kāpēc.

Un vispār - saulītes mīļās. Man ir apnicis mācīties priekš jums. Galu galā, es mācos priekš SEVIS, lai ES iegūtu zināšanas un lai MAN būtu kaut kādas perspektīvas nākotnē. Apnikuši visi šitie:"Ieva, kas tur? Ieva, kas ir te?"

Damn, jums savas galvas nav?

Tas tiešām ir nežēlīgi tracinoši.

ĀĀĀĀĀ

-------

Ar nepacietību gaidu mūsu girls evening. Tā gribas šo kopības sajūtu, kas vienmēr rodas, kad visas esam kopā.


Nu tā, nedaudz šeit ieskribelējusi esmu, nu došos uz kori.



<3