svētdiena, 2010. gada 11. jūlijs

DZIESMU SVĒTKI

1.diena

piecēlos jau 8 no rīta, pasēdēju pie datora, lai kaut cik nosistu laiku. paskatījos TV, un tad jau bija 13:15, sāku taisīties. likās, ka visu esmu sadarījusi un laiks paliks pāri, bet kā vienmēr laika pietrūka. lēnām aizgāju līdz pieturai, pleci sāpēja, somas smagas. aizbraucu līdz centram, iegāju pie mammas paņemt pārējās mantas (tērpu & guļammaisu), palasīju dažus žurnālus un gāju uz skolu. salikām mantas un ieņēmām labākās vietas. tad noklausījāmies direktores uzrunu un laba vēlējumus un devāmies ceļā.
braucot uz Rīgu Agija saskatīja mākoņos vis kaut ko interesantu un smieklīgu, kā piemēram, futbolistu, kas sper bumbu un putnu, kuram ir nedabīgi garš ķermenis un aste.
ieradāmies Rīgā, aizbraucām līdz savai skolai. 32.vsk. mēs bijām tādā rajonā, ka skolu apsargāja policisti. sadalījāmies pa telpām un iekārtojāmies. tad braucām uz Vecrīgu. pastaigājām pa Plazu (?), kad iznācām ārā jau bija sācies lietus. par laimi nelija tik ļoti, kā nākamajā dienā. sameklējām Makdonaldu un tad meklējām ceļu atpakaļ. sagaidījām +/- pārējās meitenes, un tad ar Laurām un Ievu pēdējās minūtēs skrējām uz veikaliņu, jo viņas gribēja man parādīt, ko taisa keramikā. aizskrējām. visi izstrādājumi patiešām skaisti, un kāds darbs tur ir ieguldīts.. aizskrējām atpakaļ. to visu izdarījām 3-4 min.
sagaidījām šoferi, kas kavējās un braucām atpakaļ uz skolu. tur līdz 4iem ārdījāmies un tad gājām gulēt.
miegs - 2h
jāceļas 6:00

2. diena

piecēlāmies 6:00, izstāvējām rindu uz izlietni, sakārtojāmies un gājām ēst brokastis. brokastīs bija tāda pretīga rīsu putra, kurā iekšā bija nezināmas izcelsmes kunkuļi.
braucām uz mēģinājumu. lietus lija aumaļām, jau pēc pāris minūtēm visas bijām slapjas, tas nekas, ka mugurā plēves. padziedājām un tad gājām paēst uz autobusu. pusdienas jau bija labākas par brokastīm, daudz labākas. gurķis, tomāts, ābols, pica, sviestmaizes, maizes bulciņa un suliņa. vismaz varēja kārtīgi paēst! tad gājām atpakaļ un pabeidzām mēģinājumu. pārbraucām mājās (turpmāk 'mājas' būs skola, kurā dzīvojām), paēdām vakariņas un gājām stāvēt rindā, lai tiktu uz dušām. dušas bija 3, bet nomazgāties varēja 2vās, bet ja gribēji strīķēties gar sienu - trešā kabīnīte! šoreiz iegājām gulēt 3os.
miegs - +/- 3h
jāceļas - 5:40
brokastis - 6:15

3.diena

ģenerālmēģinājuma diena. piecēlāmies, paēdām, un pus8 izbraucām uz Mežparku. mēģinājām līdz vieniem. karstums bija nežēlīgs! ieguvu ļoti skaistu traktorista iedegumu, un kaut kādā mistiskā veidā, uz mana pleca radās plata balta josla, kura nebija iesauļojusies. :D tad pārbraucām mājās, paēdām pusdienas, sataisījāmies un braucām uz ģenerālmēģinājumu, kurš bija arī kā koncerts ar visiem skatītājiem. bija labi. kaut arī sajaucām vilnīšus un par daudz vicinājām un sitām rokas.
kad pārbraucām mājās, Anna & Zanda mums sarīkoja varenu vakara koncertu + izstāstīja savu dzīvesstāstu par Rēzeknes cietumu un Maigoni. aizkustinoši. :D gulēt iegājām 1os
miegs - +/- 5h
jāceļas - 6:30
brokastis - 6:50

4.diena

koncerta un gājiena diena. piecēlāmies, paēdām brokastis, saģērbāmies labajās drēbēs un braucām uz gājienu. vairs jau neatceros, kurā vietā stājāmies. diemžēl.
gājiens bija īss, pa TV mūs pat lāgā nevarēja redzēt bija ellīgi karsts! mums bija nedaudz brīva laika līdz koncertam, tad nu atkal braucām uz Rīgu un staigājām kur gribējām. mūsu pirmā pieturvieta bija "Hesburger". paēdām un tad gājām uz Origo. pēc tam pastaigājām pa Vērmanes dārzu. es sev nopirku tautu meitu - magnētiņu un mazu māla krūzīti ar uzrakstu "Rīga". mamma bija priecīga, jo visādas tādas lietiņas kolekcionē.
pārbraucām mājās, savācām visas pēdējās lietiņas, kopīgi uzēdām ķiršus, nodevām telpas un braucām uz koncertu. tas bija FANTASTISKI. neaprakstāmi. tās sajūtas es tiešām nemāku aprakstīt. visas dziesmas dziedāju no sirds. bija tikai dažas dziesmas, kuru laikā man NEskrēja skudriņas. tiešām neaprakstāma sajūta. ideāli. neko nesajaucām, visu izdarījām kā likts. pēdējā dziesma "Mana dziesma". VISI dalībnieki (12 500) sadevās rokās un dziedāja kopā ar Renāru Kauperu. super. un tad sākās masu nekārtības :D izskanot pēdējam akordam zēni no augšas sāka šļākāties ar ūdeni, un tas kļuva nekontrolējami. vainagi un pušķi lidoja. pagāja labs laiciņš, kamēr visi nomierinājās un varēja nodziedāt dziesmu vēlreiz. kad dziesma ATKAL beidzās, bija uguņošana un visi turpināja ārdīties. pēc tam, dziedātāji kopā ar skatītājiem sadziedājās. tad braucām mājās.

SECINĀJUMI
četru dienu laikā esmu gulējusi +/- 10 h
2. sajūtas ir vienkārši neaprakstāmas.
3. viss ieguldītais darbs, visi sviedri, visi spēki, kas ieguldīti, lai mēs līdz svētkiem tiktu ir vainagojušies ar lieliem panākumiem un pašai ir nereāls prieks, par to, ka es dziedu, ka esmu latviete un ka varēju šajos svētkos piedalīties
4. pēdējās dziesmas laikā no saviļņojuma un emociju gūzmas raudāju. prieka asaras, protams.
5. svētku laikā ir gūtas tik daudz emocijas, tik daudz prieka. garastāvoklis mainījās ik pa 5 min. vienubrīd biju nereāli priecīga, nākamajā jau dusmīga. bet tas viss piederas pie lietas. šīs 4 dienas liekas nevis kā 3diena, 4diena, 5diena, 6diena, bet gan kā viena gara, gara diena ar īsiem atpūtas brīžiem.

urā Latvijai!!

4 komentāri:

Anonīms teica...

FEIL, mes bijaam galerijaa centrs , plaza ir KINO TEATRIS :D:D:D:D
embrekte

Ieva teica...

tpc jau iekavās ieliku JAUTĀJUMA ZĪMI, jo pati neatcerējos :P

Amanda teica...

baigi foršais ierakstiņš tev. :) Lasot viss tā tā kā filmā- kadri gar acīm skrien :D

koncerts bija labs, līdz kamēr sākās out of control- ūdens un vainagi sejā ;D

Ieva teica...

tas viss pie lietas piederas :D