pirmdiena, 2010. gada 16. augusts

watāaaa?

euu, kas notiek ar manu pc? gar malu ir kkāda nenormāli stulba un nevajadzīga, melna līnija, kas traucē tāpēc vien, ka tur ir. :D + DRAUGI NEIET, rāda, ka viņus labos or smth tpc, īstenībā, nemaz nav ko darīt. es tik ceru, ka zives nenomirs :D:D:D ++ viss ir DAUDZ lielāks nekā tam vajadzētu būt. eu, nu kas notiek? man vajag jaunu datoru, bļe :D
šodien ir TĀDS karstumiņš. pasauļojos, viss ķermenis no sviedriem pludo un ir ķipīgs un tāds 'pēeee', bet, manuprāt, pirmo vasaru jūtos brūna un labi atpūtusies.
vēl man veidojas miežgrauds, kas nav sevišķi patīkams process un es dabūju "Bada Spēļu" otro daļu un tagad esmu bezgala laimīga.
nesakarīgs ieraksts, ne? :D
vakar Elviss izspēlēja 'tik nenormāli smieklīgu joku', ka es gandrīz uzsprāgu. tagad jau esmu pieradusi, ka visu, kas ir tavā telefonā izlasīs, apskatīs un noklausīsies, tāpēc nekāda lielā jēga viņu slēpt vairs nav. tad nu vakar telefons stāvēja uz koka, kamēr mēs spēlējām mīnusus un kaut kādā veidā tas nonāca pie Elvisa. tad nu gribēju viņam atņemt, bet viņš apskrēja apkārt pus Priedulājiem un pēc tam nevainīgā balsī paziņoja 'es laikam pazaudēju tavu bateriju'. pati savām rokām iztaustīju visas viņa kabatas (:D), arī Elvija, bet baterija tiešām nebija atrodama. biju nereāli nogruzījusies, rupja un ne-omā. staigāju un meklēju, bet beigās izrādījās, ka baterija bija pie Elvija. es biju tik dusmīga. pat negribu zināt, kur viņš to bateriju bija iebāzis, ka es nevarēju viņu atrast. :D
laikam būs jāizvāra rīsi un jāpaēd. vakarā peldēt, šobrīd gribu tikai ūdeni un vēsumu. traka vasariņa, traka.

http://www.formspring.me/IevaT

Nav komentāru: