svētdiena, 2010. gada 8. augusts

čau adā

sāksim ar to, ka visi anonīmie dirsēji var iet nahuj.! neviens, atkārtoju, neviens neliek jums lasīt, un ja es gribēšu apzīmēt cilvēkus ar 'X' vai 'kavalieris', 'draudziņš', 'Y', 'Z' vai kādu citu burtu/vārdu, es to darīšu, un ne jau jūs būsiet tie, kam es prasīšu atļauju. :)

5diena bija izdevusies, ja neņem vērā mazo vēmekli. daudz, daudz smiekli. akdies, ko tik es nesarunāju un neprasīju. shame on me. teltī arī bija jautri. visu laiku bija jautri (manos ierakstos 'jautri' jau ir pārāk biežs viesis, bet es vienkārši nespēju atrast citu vārdu, kas būtu pietiekami labs, lai aprakstītu ikdienas sajūtas) .


ziniet, biju sagatavojusies uzrakstīt garu, garu ierakstu par to, kā gāja piektdien, kāda ir situācija tagad, kādas ir attiecības ar mammu, par vispārējo noskaņojumu un visu pārējo, bet mazie dirsēji sabojāja visu noskaņojumu. tagad varat pasist sev uz pleca un pateikt 'labs darbiņš', jo šodien tiešām vairs nerakstīšu.

viss ir galīgā dirsā, vismaz mājās. ārpus mājas - +/- kārtībā.

+
drīz ir skola
daudz piedzīvojumi
daudz smiekli
labs laiks
jauks iedegums
ilgas peldes
mīļas sarunas

-
cilvēki, kurus uzskatīju par draugiem, tādi īstenībā nemaz nav, un tas man sagādā vislielāko vilšanos. a

Nav komentāru: