piektdiena, 2010. gada 1. oktobris

^_^

waiiii, es esmu tik, tik, tik nu TIK ļoti laimīga. mmmm. nu tik.
viss atkal ir kā vajag, viss ir tā, kā tam jābūt un es jūtos tik piepildīta un bezgalīgi laimīga. un tas viss pateicoties viņam, viņām, labai mūzikai, labai grāmatai un D-Light-iņam :D
vienkārši negribās viņu laist projām. gribas viņu visu laiku pie sevis. ;********
aawwww.


pamazām sāku ieiet skolas ritmiņā, kā teica Anete - labi, ka gada sākumā, nevis pirmā semestra beigās. Ķīmijā par laboratorijas darbu (vairāk gan par reakcijas vienādojumiem) dabūjām 8. yay. prieciņš. cerēju uz 4,5 bet re kā - izrāvu 8. (sun)

šodien skolotāju diena, uzdāvinājām skolotājai stādiņu (koku?) podiņā. priecājās. (:


un tagad esmu pie Elvitas, vienkārši čillojam, skatamies TV, dzeram D-light, graužam siemītes, smejamies un runājamies. un tas ir TIEŠI TAS, kas man bija vajadzīgs šīs sasodīti saspringtās nedēļas noslēgumā. mhm. waaahhhh. jā.
droši varu teikt - esmu laimīga. mmmmm.


Nelly - Just A Dream.mp3
<3

Nav komentāru: