svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

no comment

ir noticis tik sasodīti daudz, bet es noteikti nemaz neko diži daudz neierakstīšu. wuhhuuu, cik optimistiski.
ceturtdiena bija vnk ōsom. starptautisā nerātnuma diena. hah, tie, kuri nezin stāstu pārpratīs, bet man po, man labi. piektdiena bija ļoooti interesanta Elvitai, hah, pārsteidzoši, cik daudz var notikt vienā vakarā/naktī. jammm..
vakar (sestdien) bija spēles Talsos. par rezultātiem publiski nerunāšu :D:D:D es, protams, atkal izcēlos ar savu veiklību, šoreiz traumēta ir kreisās kājas potīte, pie tam smagi, domājams, ka būs uz rentgenu jābrauc. sāp, ir uzpampusi. dirsā vnk. tad vēl, sazin kāpēc, man sāp mugura, konkrētāk, ap labo lāpstiņu, un labā roka arī. visā garumā. vsp, manuprāt, traumatiskākās spēles no visām. tomēr spēlējām godam, tiešām prieks par mums, skillls ir uzkačāts, viss notiek, gatavosimies vairāk. jā, tad, kad varēšu iet uz treniņiem, es tā arī darīšu. :D

-------------------------
tikko bija vnk tik sasodīti "lieliski" vārdi. bļēe. argh. ōsom.


vēlmju saraksts šodienai:
  1. cigarete
  2. miegs
  3. skaidrība

Nav komentāru: