trešdiena, 2010. gada 6. oktobris

cctv

šodienas frāze - redzi, redzi TV (CCTV). hah, jā, angļu valoda bija jautra. chuckle.

na ja. šodiena vispār viens liels smiekliņš, sevišķi angļu valoda, kā jau teicu, un treniņos arī nosmēeeejušies, noņīiiirgušies spēlējām. Ivars un Uģis ir tāadi naži, hahahhaaaaa. un arī košļene bija laba. un ritenis, un spieķis un ābols :D:D ak tu jēee. jautri, jā.
BET
tgd man ir temperatūriņš un sāp galva. un tas man nepavisam nepatīk. tracina šitā tizlā sajūta. tik nevarīga jūtos. |(

a man ir plusiņš, bet tev nē :D ;PPP


pirmkārt, vakardienas saruna, 26 vai 27 minūtes. rekords. jauns. nākamreiz būs ilgāk.
otrkārt vēstule no manis.
treškārt vēstule no tevis.
ceturtkārt tas, kas vēstulē un arī caur telefonu tika pateikts, jā, viens liels, liels aaw moments.
piektkārt es nevaru sagaidīt rītdienu.
sestkārt es gribu, lai mani kāds samīļo.
septītkārt es gribu piedzerties.
astotkārt es gribu pīpāt.
deviņkārt (hahhaaa, interesanti skan) gribu tevi blakus
desmitkārt gribu gulēt.

un man vēl ir jāuzzīmē zīmējums. yay, prieks, kur tu rodies?! laime, kur tu kavējies.

pildspalva.
sun.

un vēl es gribu kafiju, bet mājās ir tikai šķīstošā, bet tā nav kafija, tas ir čurūdens.
arī kakao es gribu.
wow, es daudz ko gribu. gigglis.

"jauns, brīvs, vēl joprojām vajadzīgs, attiecīgās vietās vienmēr gaidīts"
boniits ar kolu

un visam pāri es gribu austiņas.
nu tas tā. :D

ja nu kādam ir nevajadzīgas Sony Ericcson austiņas, aizieetttttt, daj mņe austiņas i sjemočki bļe :D






I wish I could touch you, I wish I could see you.

lovīte (sun)


saldus sapņus. ;*****

Nav komentāru: