sestdiena, 2010. gada 30. oktobris

forever is over

jau atkal esmu slinkojusi, un neesmu ierakstījusi šeit kādu laiku, bet nu, centīšos laboties (as always, hah)
jāa, tātad vakar/šodien bija Agija 18. dz/d ballīte, kuru, manuprāt, nosvinējām godam. bija labi un traki jautri :D gulējusi esmu aptuveni 2,3 stundas, caurs miegs bija, bet nezinu, gulēt it kā negribās, bet jāiet ir. tik daudz kas ir jāizdara. womg, tiešām. un man nav ne mazākās jausmas, kā es to visu izdarīšu. vnk āaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tad vēl maziņa viela pārdomām.
laba iespēja, jā. un izmanto to. (: ehh, kā es gribētu, lai man arī kko tādu piespēlē. :?

āaaaaaa
nejauši uzgāju ŠO dziesmu, kas ir vienkārši absolūti burvelīga. bet vislabāk man patīk tā daļa, kas seko no 3:58 utt.
jā.
rīt ir pēdējā brīvlaika diena, kas, kā jau teicu, būs pilna ar darbiem. kopumā ņemot, brīvlaiks ir pavadīts ļoti labi, daudz kur pabūts, daudz kas izdarīts, padarīts, iepazīti jauni cilvēki, mazliet pamainījušās domas par pāris lietām. bet nu ražīgas šīs dienas ir bijušas pavisam noteikti :D
un tagad es gribu ūdeni. jāa. :Da

atāa zaķīši (sun)

Nav komentāru: