pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

beidzot!


Es beidzot esmu saņēmusies rakstīt ZPD. Buros cauri visām lapām, ko Kāle man iedeva, vienīgie s**i, ka man nav tā lapa, kur ir rakstīti apakšpunkti tai tēmai. Par cik tas ir konkurss, un katram konkursam ir savs nolikums, tad esmu pārliecināta, ka mātei googlei kaut kur ir noglabāts arī mana konkursa nolikums ar visiem apakšpunktiem. Šodiena būs ļoti ražīga diena. Pēcpusdienā atnāks Elvita, paskatīsimies, ko var izdarīt ar manu kleitu (vajag šaurāku, un viņai mājās ir šujmašīnīte :D). Sestdien ir jādzied Priekulē un pēc tam balle, kura solās būt riktīgi labā. Nilam ar Jēkabu dzimšanas dienas, būs laaabi. Vakarā jāsataisa Anetes dāvana beidzot līdz galam un tad mazliet arī TV. Rīt arī ZPD. Trešdien uz skolu. Es tā gribu izrauties no mājas. Sēdi 4 sienās vairāk kā nedēļu. Pievienošu kādu smukbildīti atkal un turpināšu ZPD.

+ priecēja vakardienas bloga statistika. Interesanti, ko jūs te atrodat? ;D

Nav komentāru: