svētdiena, 2011. gada 27. februāris

sauliiiteee

Fonā skan lieliskas dziesmas, saules stari laužas istabā un man atkal šķiet, ka dzīve ir skaista! Pavasaris tuvojas acīmredzami. Uhh, tas ir jauki.
Šorīt no rīta, kad pamodos, gribējās iet pabraukāt ar riteni - tik ļoti man likās, ka aiz loga ir zaļa zālīte un sniegpulkstenītes. Bet tad es atcerējos, ka ceļi joprojām ir slideni, un manam ritenim ir jāuzpumpē riepas. Pumpe man nav, hahaha :D
Varbūt vēlāk saņemšos un iziešu pastaigā. Šitik foršu laiku nevar laist garām. ZPD arī parakstīju. Vēl tikai 2 punkti un man IT KĀ ir gatavs. Vienīgā problēma, ka man nav ne mazākās jausmas, kā ir jātaisa titullapa, mērķis (?), saturs utt. Tas būs izaicinājums. Šī nedēļa būs diezgan saspringta un aizņemta, man jau patīk, vismaz domas novēršas no citām, mazāk patīkamām lietām.

+ man pašai ir prieks par sevi. Sazin kādā veidā pa nedēļu esmu 3 kg nometusi, hahaaa :D

Nav komentāru: