ceturtdiena, 2010. gada 11. marts

Blah, visi šeit palikuši diezgan pasīvi. Neko neraksta. Neizrāda aktivitātes. :D
mans šīsdienas stāsts
So, atnāku uz bibleni, domāju, būšu pie webenes, varēs pačatot ar tiem foršuļiem visiem no chatroulette.com
BET NĒ. Izrādās, ka tā lapa šeit neiet! Dusma, tā cerēju, domāju, ka varēs forši pačatot, bet še tev. Kā man neiet. Lai kaut kā kompensētu savu sāpi, sēžu omegle.com
Zinu, varbūt kādam tas liekas mazliet stulbi, bet ir tik forši pačatot ar svešiem cilvēkiem, kas tev var pastāstīt daudz ko jaunu.
Vakar sarakstījos ar vienu foršu tipiņu. Tāds pozitīvisma iemiesojums.OK, viņam ir 27, bet reāli čalis uz goda. mm.
------
Ivo Osis mani vēro, un man pamazām kļūst mazliet neomulīgi. Rofl. Zvirbulis ar šodien, spēlējam volejbolu, paskatos, a šis skatās pretī un nenovēršas. Fuu.
Vēl izrādījās, ka Miķelis T. ir diezgan sakarīgs. Re, cik daudz man deva šī sporta stunda!
Kas vēl tāds. Bija vecāku sapulce, vakar. Man jau nekas, es kā vienmēr esmu laba un tā, bet nu par to pīpāšanu tas bija vispār vāks. Tas ir diezgan negodīgi no KG puses.
Laikam nekas tāds īpašs šodien vairs nav noticis. Mammai v/d, bet tas nav nekas īpašs. LOL. :D
atā, un lai jums jauka diena ;*

Nav komentāru: