pirmdiena, 2010. gada 8. marts

Doh, tikko apskatījos savu blogu un nonācu pie secinājuma, ka tas ir diezgan vienmuļš. Laikam pie tā esmu vainīga es pati, jo neko nedaru, lai tas tā nebūtu. Lai nu kā, man tas ir tīri vienalga, īstenībā, jo blogu es rakstu priekš sevis, un man tas patīk tāds, kāds ir. Vēl kas, man tagad baigi ātri pildās šis lodziņš, kurā es rakstu, lai gan nezinu kāpēc. Savādāka tastatūra un tā. ;D Kas vēl.. Jā, atkal esmu bibliotēkā. Tūlīt skriešu uz kori un pēc tam uz treniņiem.
Cik dīvaini tomēr pasaule ir iekārtota. Un Annā - cērt nost. C'moon, zinu, ko teicu, bet viņš ir laba partija ekšelī. ;D
Sociālajās meitenes uzplēsa vecās rētas :D Ak, Alisei vispār tāds jautājums. Pirmo reizi smējos līdz asarām. Tiešām, bieži tā negadās, un šī bija viena no retajām reizēm.
[laikam blakus esošajiem ar taustiņu klaboņu nedaudz krītu uz nerviem, bet man vienalga]
kas vēl tāds...
Ak jā. Ulvis mūs visas šodien nogāza no kājām ar savām sms. :D:D:D
Tāds nazis.
------------
Dīvaina tā tagadējā iekārta, bet ko tur.. Kādam ir jāsaprot arī tas, kā mēs, vienkāršie cilvēki, jūtamies reizēs, kad visi nostājas pret mums...
;D
Okeii, laikam jāiet.
A bu. Mīlu jūs visus par spīti tam, ko dažreiz saku vai daru. ;**

P.S. Ar ansambli tomēr tikām tālāk. Dusma jau ir, bet ko padarīs.
P.P.S. Laikam man ar būs jāsēžas uz diētas.

1 komentārs:

lalaaa teica...

FORTE NEAIZEJ :D:D:D